Stenix Startet 9.April.2018 Link til dette innlegget Startet 9.April.2018 Hei, Jeg har en Mercury 60EFI 4-takt 2004 mod. Tok service på den nå i mars og da hadde jeg i forkant kjøpt 300-timers service-kit hos Ravns garage. Der fulgte det med anoder for ha på motorfestet/ bunnlinjen (den som er formet som en plate og har en wire koplet til seg). I Kit'et lå det også to stk. litt mindre anode-stykker som jeg ikke finner ut hvor skal være på båten. Noen som vet hvor disse hører til? Båten har i tillegg en anode på styrefinnen i fremfor propellen (den er ok). Kim Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Kan det være et par små (runde), som står innv. i motorblokkas kjølekanal. Sitér dette innlegget Link to post
Stenix Svart 9.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Nei de er avlange og på størrelsen med en lighter. Slik jeg har fortått det fra tidligere har ikke denne motoren anoder annet en på utsiden av motoren. Atlså anoder som lett kan ses uten å åpne deksler eller annet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.