Jump to content

DAB bilradio fra Biltema i båt, noen testet?

Biam1

Recommended Posts

Slutter meg til de som sier "styr unna" når det kommer til Biltema sin DAB radio. Elendig display, dårlig lyd, tungvinte menyer... kommer til å bli skiftet ut i løpet av vinteren! Tenkte på denne, men ser at jeg var for sent ute til å få den på tilbud. De solgte den for 995,- i en begrenset periode.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Guest Avmønstret#
  Fjordgubbe skrev On 3.9.2018 at 20.51:

Styr unna DAB biltemaradio og.  Ser ikkje ein grunn til å kjøpe den, når du kan få brukbare merkeradioar til nesten samme prisen. I hovudsak er elektrisk utstyr frå Biltema noko skit. Kjøper det nødigt.

Vis hele sitatet  

rogeri skrev On 3.9.2018 at 13.06:

Har DAB biltemaradio både i bilen og båten og disse har fungert utmerket!

Vis hele sitatet  

------

Mye som tyder på bruker- eller monteringsfeil for de som ikke får det til å fungere da kanskje?

En kommentar til Fjordgubbe, hvor mange tråder har det vært om den lille/runde radioen som Maritim osv selger som bare er dritt? Veldig mange. Men har til gode å lese at "alt elektrisk fra Maritim er noko skit"... men kommer det fra BT så sitter det løst.. pussig. 

Jeg for min del har aldri kastet meg inn i det hylekoret som mener at alt fra BT er noe dritt. Jeg mener bare at akkurat denne radioen ikke holder mål, og at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte maken til den jeg har i bilen, en Pioneer til et par hundrelapper mer.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...