Jump to content

Navionics+ eller platinium kart


Kjellg

Recommended Posts

Bitteliten skrev 55 minutter siden:

Sjekk om plotteren din støtter 3d

 

jeg har aldri sett verdi i platinum

 

Mener den skal gjøre det. Det er en raymarine eS127. Nei tidligere så har ikke jeg heller sett verdien, men nå var det jo 121 euro for hele Norge med Navionics+ eller «mitt område», Troms i Platinum og 3D. 

Redigert av Kjellg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gikk bare inn på navionics.com med mitt innlogg. Var først oppgitt til 121 euro men når jeg sjekket ut så ble det 99. Men det var bare et par uker siden abonnementet gikk ut så jeg vet ikke om det hadde noe å si. Når jeg nå går inn så får jeg helt andre priser. 

Link to post
Share on other sites

Har nå fått kartet og testet det ut men synes ikke Platinum er verdt pengene. Satellitt foto er en vits, i alle fall her i nord. 3D visning er bare tøv. Har sett Garmin sin 3D og det er noe helt annet en navionics sitt. Så neste gang blir det i alle fall inne Platinum. 

Har en Raymarine eS127 og merket ikke noe treghet i systemet med kartene sånn som noen andre opplever med eldre plottere. 

Redigert av Kjellg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...