josefr Startet 11.April.2018 Del på Facebook Startet 11.April.2018 (redigert) Jeg kjøpte meg en brukt Azimut 42 med Caterpillarmotorer for ikke så lenge siden. Det fulgte med en hvit plastkoffert med et par filtere oppi. Om denne hører til båten eller motorene på noen måte, vet jeg egentlig ikke. Det er jeg ganske nysgjerrig på. Absolutt ingen stor sak, men hadde vært gøy om noen der ute visste hva denne kofferten er til og hva den skal inneholde. Anyone?? Redigert 11.April.2018 av josefr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
josefr Svart 2.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Ingen som vet hva denne er til? Fulgte med en Azimut med Caterpillarer. Ikke lyst til å kaste den, dersom den er til noe lurt ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.Juli.2018 Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Kan du ikke bare kontakte forrige eier? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
baatsman Svart 2.Juli.2018 Del på Facebook Svart 2.Juli.2018 Ser nesten ut som et service KIT. Plass til impeller forfiltere, zinkanoder osv Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
josefr Svart 3.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 baatsman skrev On 2.7.2018 at 20.18: Ser nesten ut som et service KIT. Plass til impeller forfiltere, zinkanoder osv Det tror jeg kan være riktig ? Ikke tilfeldigvis noen ide på hva som skal være oppi og hvor? Skal det være en hver motor? Sitér dette innlegget Link to post
josefr Svart 3.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Grand Banks jr skrev On 2.7.2018 at 18.16: Kan du ikke bare kontakte forrige eier? Det har jeg selvsagt gjort, men han vet ikke noe.... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 3.Juli.2018 Del på Facebook Svart 3.Juli.2018 Litt usikker på det ,det selges et KIT på 1000 timers service. Men vår har 900+ timer så det vet jeg ikke? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.