Bigmac Startet 13.April.2018 Link til dette innlegget Startet 13.April.2018 Jeg kom til å skade launch baggen for gennaker i fjor, og er nå på søken etter ny, men dette var ikke så enkelt som jeg skulle tru. Finner flere leverandører i Europa, men ingen som sender til Norge iflg nettsidene i alle fall. Eer det noen som vet om hvordan man kan få bestilt dette i Norge? Ønsker en turtlebag med kroker til å feste i manntauet. Jeg har sendt mail til noen seilloft, men enten så svarer de ikke, eller så har de for mye å gjøre. Noen ideér til hvordan jeg kan skaffe det? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Har du sjekket med Hyde? Han som driver Hyde i Norge er en veldig trivelig mann som kan sjekke opp dette for deg. North Sails (With Marine) kan også helt sikker hjelpe deg. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Popeye70 Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Hei @Bigmac. Jeg har snakket med den norske representanten fra Hyde, og han hjelper deg gjerne. Jeg sender deg kontaktinfo i PM. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bigmac Svart 13.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Takk for tips. Skal følge det opp. Så PM. Tror det var Hyde UK jeg sjekket opp tidligere, visste ikke at de hadde nordmenn i porteføljen :) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 14.April.2018 Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 Bigmac skrev for 9 timer siden: Takk for tips. Skal følge det opp. Så PM. Tror det var Hyde UK jeg sjekket opp tidligere, visste ikke at de hadde nordmenn i porteføljen :) Hyde åpnet norsk filial i fjor eller forfjor, mener jeg det var. De er ivrigere deltagere på seilgrupper på Facebook enn her på Båtplassen. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.