Jump to content

Olympic Boats, noen med erfaring?


ET

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med denne Greske båtprodusenten?

Tenker da spesielt på modellen 580 WalkAround, som har vært til salgs i Norge noen få år nå. Dette ser ut som en meget praktisk båt som vil passe mitt behov bra, men jeg kan ikke finne noen brukte og lurer på om denne typen er heller ukurant. :confused:

 

ET

Link to post
Share on other sites

Ikke det at jeg er noen spesialist, men jeg har kjøpt en annen gresk båt i samme segment som heter Drago. Den virker da iallefall ok.

 

Når det gjelder skjærgårdsjeeper så er det vel så mye merker på gang, at knapt noe kan anses ukurant så lenge de er CE godkjent og har en motor av kjent merke. Det importeres jo både far Estland, Polen o.s.v. - Man bør bare sørge for at importøren/forhandleren virker solid, i tilfelle man får noen reklamasjoner . - Jeg hadde ikke kjøpt en slik av et enmannsforetak som bestiller båter først når salget er sluttet ( Les: Har ikke ressurser til lager og/eller demo. båt )

 

De er billigere i innkjøp og vil vel da også være lavere priset ved et event. salg.

 

Min greske båt har kun gått i en sesong, men med unntak at den er strippet for alle teak detaljer, så er iallefall jeg godt fornøyd.

 

:smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...