davidpavid Startet 17.April.2018 Link til dette innlegget Startet 17.April.2018 (redigert) Heisann alle, har endelig kjøpt båt, og gleder meg til å pusse og fikse opp:D Men jeg har litt problemer med å finne hvor jeg skal begynne. Lurte dermed på om noen kunne identifisere motoren slik at jeg vet hvilke manualer/bøker/deler jeg skal skaffe. Den starter bare man ser litt flørtete på den, så ville bare ha litt å se på imens jeg forsøkte å skifte olje og impeller. Regner med at det er noe jeg får til tross for noen ekstra tommeltotter:) EDIT: Fikset google-fuen min kanskje, ser vel egentlig ut som en 1975 Evinrude 70573E? Er da denne boken grei å bruke, eller har noen erfaringer med annet? EDIT 2: Ser ut om om det er denne impelleren som passer, men er jo grisedyr! Tar for lang tid å bestille i fra unaiten også... Noen som vet om en aftermarket(ikke oem) som passer? Redigert 17.April.2018 av davidpavid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
davidpavid Svart 18.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 (redigert) Fant endelig serienummeret, er en 70573E! Hvis andre ser etter samme, så har Watski en impeller til bare 186,- her, koster over 800(!!!) på skruvat.no, så pass på! Manual og delediagram er her. Redigert 18.April.2018 av davidpavid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.