Papper Startet 17.April.2018 Link til dette innlegget Startet 17.April.2018 Jeg har en Sabb 2h 18hk med ferskvannskjøling. Plutselig vil den bare gå for halv fart, det skjedde over natta. Kan det være Dieselfilter når det kommer sånn plutselig. Sitér dette innlegget Link to post
Papper Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 (redigert) index skrev On 4.11.2017 at 20.24: Redigert 17.April.2018 av Papper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafgufa Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 (redigert) Har du fjernstyring av regulator? På min 2H skjedde det samme, bare med mulighet for maks 75% pådrag fra styreposisjon. Det var fortsatt mulig å gi full regulator fra spaken på hendelen for propellstigning. Årsaken var en løs bolt der hvor gasswire fra fjernstyringen ble tilkoblet spaken ved giret Redigert 17.April.2018 av Hafgufa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Papper Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Hafgufa skrev 1 time siden: Har du fjernstyring av regulator? På min 2H skjedde det samme, bare med mulighet for maks 75% pådrag fra styreposisjon. Det var fortsatt mulig å gi full regulator fra spaken på hendelen for propellstigning. Årsaken var en løs bolt der hvor gasswire fra fjernstyringen ble tilkoblet spaken ved giret Jeg har har ikke vridbar propell om det er det du mener? Sitér dette innlegget Link to post
Hafgufa Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 (redigert) Ok. Da er det vel 2HG som er modellbetegnelsen på den du har. Du kan uansett sjekke om du får høyere omdreiningstall ved betjening direkte på regulator. Da får du i alle fall utelukket feil med overføringer til fjernkontroll. Vær obs på at du da kan få høyere omdreiningstall enn de 2250 som er oppgitt fra Sabb . Redigert 17.April.2018 av Hafgufa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Papper Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Når du sier regulator, mener du da der vire fra fjernkontroll er festet? Ser ut som den går til topp, men jeg skal alikevell skjekke det i morgen. Har tenkt på det, men skjekka bare att vire flytta seg, men den kan jo ha løsnet i skruen sin kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Jeg ville uansett åpnet filteret for en sjekk, det er lite og kan fort gå tett med litt grums i tanken. Vibrerer den mer enn før, eller går den bare saktere? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Papper Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Den går helt som normalt, ikke noe mere vibrasjoner tror jeg. Ja jeg skal skifte filteret også, det ligger klart ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.April.2018 Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 Skru av regulatordekselet og vask regulatoren I diesel. Det kan være den har begynt å gå litt tregt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.