AndersH Startet 18.April.2018 Del på Facebook Startet 18.April.2018 Har en Joda 290 Sport fra 2000. Forrige eier opplyser at den har vært sandblåst i 2009 og primet opp på nytt. Når jeg tok den på land i fjor høst hadde den hvite flekker under allerede før jeg begynte å spyle på den. Om jeg dro fingern på de områdene kom det av hvit tykk guffe, akkurat som vått kritt. Etter spyling så den ut som på bildene under. Der den er blitt hvit er jeg nå inne på hard overflate som er veldig ru omtrent som sandpapir. Spørsmål 1: Er jeg inne på sandblåst gelcoat, eller er primeren igjen slik at jeg bare kan passe på å få av alt løst, og bare stoffe på ny? Spørsmål 2: Om jeg bruker Owatrol bunnstoffjerner, vil den da ta eventuell primer slik at jeg må starte helt på nytt, eller tar den INN TIL primeren, slik at jeg kan gå direkte på med nytt bunnstoff? Sitér dette innlegget AndersH Klavenes 1375 (selvbyggerbåt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.