Jump to content

Billigbåt til sommeren, snekke, maks 30k


kointa

Recommended Posts

Da jeg har gått for en mer omfattende oppussing av båten, så vil jeg likevel prøve å komme meg på sjøen denne sommeren også. En koselig snekke for dagsturer , med muligheter for overnatting. Max pris er 30 000 siden båten skal gå i arv til min sønn etter endt sesong, og han påstår at han er i stand til

å renovere en snekke..............sier han.

etter alt å dømme så dukker det opp flere aktuelle båter nå på Finn.no , mye tre, en del plast  snekker, noen slitne seilbåter dukker også opp men er tiden inne for et best mulig kjøp nå, eller vente til det blir sommer og at det dukker opp noen som vil selge som mangler båtplass, som har fått en tverr kone som vil ha bobil, eller noen som har alt for mange gretne bortskjemte barn som heller vil feriere i syden.

skulle vel ventet på de desperate selgerne utpå høsten, men da kommer jeg meg ikke på sjøen i år.

 

tips mottas med stor takk

Link to post
Share on other sites

Du kan gjøre vel så gode kjøp nå på våren som på høsten. Simpelthen på grunn av større utvalg, det er flere som selger nå. Den beste tiden å kjøpe på er når den rette båten dukker opp, enkelt og reit!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...