LeRog Startet 20.April.2018 Del på Facebook Startet 20.April.2018 Hei. Fersk uerfaren båteier planlegger og frakte ny innkjøpt på chaparral 280 på egen kjøl fra Tønsberg til Søgne neste helg. Noen rute tips.? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.April.2018 Del på Facebook Svart 20.April.2018 Jeg har mange gode tips til ruter. Disse skal jeg gjerne formidle til deg. Men du må bruke de på eget ansvar selvfølgelig. Flott at du lager hentetråd så tidlig. Du får masse gode råd her inne. Send meg gjerne sin epost adresse på intern melding. Så sender jeg over noen ruter du kan se på. . De kommer nok ikke før jeg er tilbake i Arendal igjen. Lykke til med planlegging. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LeRog Svart 20.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2018 Mange takk Bjørn. Sender deg Mail adressen. Sitér dette innlegget Link to post
LeRog Svart 26.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2018 Da er det kvelden før jeg kaster loss, jeg går ifra Borre og har fått en fin rute . så for meg å gå mellom Tjøme og Nøtterøy og ut med Tønsberg tønne. Men fikk et tips i fra en som mente de kunne være vel så lurt og følge Oslo fjorden ut og gå på yttersiden av verdens ende, for og unngå Tønsberg tønne som kunne være litt utfordrende. Noen som støtter dette forslaget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.