pegen Startet 27.Juli.2005 Del på Facebook Startet 27.Juli.2005 Båtransport Kongsvinger - Tromsø, hjelp! Jeg har en 22 fots båt (cabincruiser) stående på Kirkenær ved Kongsvinger som jeg skal ha opp hit til Tromsø. Båten står på uregistrert opplagshenger og veier totalt ca. 1500 kg. Total lengde inkl henger ca. 7,5m, total bredde er 2,52 m. Har sjekket litt rundt hos noen store befraktere, men det blir dyrt! Er det noen som har gode tips på rimelig frakt? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 28.Juli.2005 Del på Facebook Svart 28.Juli.2005 Båtransport Kongsvinger - Tromsø, hjelp! Jeg har en 22 fots båt (cabincruiser) stående på Kirkenær ved Kongsvinger som jeg skal ha opp hit til Tromsø. Båten står på uregistrert opplagshenger og veier totalt ca. 1500 kg. Total lengde inkl henger ca. 7,5m, total bredde er 2,52 m. Har sjekket litt rundt hos noen store befraktere, men det blir dyrt! Er det noen som har gode tips på rimelig frakt? <{POST_SNAPBACK}> Det vil vel bli billigere å kjøpe en brukt båthenger som du kjører nedover med, drar båten opp på hengeren, og kjører opp igjen? Evnt rett og slett låner deg en henger.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.