Jump to content

Transport av båt Kongsvinger - Tromsø


pegen

Recommended Posts

Båtransport Kongsvinger - Tromsø, hjelp!

 

Jeg har en 22 fots båt (cabincruiser) stående på Kirkenær ved Kongsvinger som jeg skal ha opp hit til Tromsø. Båten står på uregistrert opplagshenger og veier totalt ca. 1500 kg. Total lengde inkl henger ca. 7,5m, total bredde er 2,52 m. Har sjekket litt rundt hos noen store befraktere, men det blir dyrt! Er det noen som har gode tips på rimelig frakt?

Link to post
Share on other sites

Båtransport Kongsvinger - Tromsø, hjelp!

 

Jeg har en 22 fots båt (cabincruiser) stående på Kirkenær ved Kongsvinger som jeg skal ha opp hit til Tromsø. Båten står på uregistrert opplagshenger og veier totalt ca. 1500 kg. Total lengde inkl henger ca. 7,5m, total bredde er 2,52 m. Har sjekket litt rundt hos noen store befraktere, men det blir dyrt! Er det noen som har gode tips på rimelig frakt?

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil vel bli billigere å kjøpe en brukt båthenger som du kjører nedover med, drar båten opp på hengeren, og kjører opp igjen?

Evnt rett og slett låner deg en henger..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...