Simon på hamre Startet 21.April.2018 Link til dette innlegget Startet 21.April.2018 Det er gøy når gode hjelpemidler gjør jobben til en fryd, her er 3 tips: 1. Poytrol fra Owatrol til å friske opp matte flater av plast og kunststoff. 2. Bleier bruker jeg til å tørke opp vann fra dørken, letter jobben. Legg de i vannet, ta de opp etter en stund så er vannet borte. Lettvint. Dama på Kiwi spurte om jeg skulle ha rabatt kort men ungene er voksne så det er ikke nødvendig :) 3. Magisk svamp er super til å gjøre ren skai flater, seter osv. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 21.April.2018 Link til dette innlegget Svart 21.April.2018 Synes det er ille at det fremdeles er villedende reklame på bleiepakkene. Dengang jeg drev med bleieskift (heldigvis er den tid historie) var oppgitt kg kapasitet sterkt oppskrytt. Så jeg kan med sikkerhet si at dine bleier ikke har 13-20 kg kapasitet. Erfaringsmessig vil jeg si at de klarer max 30% av det. Gode tips. Har du forsøkt svampen på type jordslagflekker på skai? Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.