Johnrik Startet 21.April.2018 Del på Facebook Startet 21.April.2018 Jeg kan ikke finne noen som via nettet selger Tef-gel antikorrosjonspasta. Noen som vet..? Sitér dette innlegget Everyone is a fisherman, until a fisherman walks into the room... Link to post
Wallas Service Svart 21.April.2018 Del på Facebook Svart 21.April.2018 Finner ingen i Norge. Søker du på ebay dukker det opp i massevis Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Johnrik Svart 21.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2018 Det ser jeg, men er det ingen norske forhandlere..? Sitér dette innlegget Everyone is a fisherman, until a fisherman walks into the room... Link to post
Puntern Svart 21.April.2018 Del på Facebook Svart 21.April.2018 Fluid Film er nok et tilsvarende produkt (lanolin - saueullfett). Det selges i Norge for en rimelig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.