Jump to content

Mariner 4hk service


Marna

Recommended Posts

Jeg har kjøpt båt og motor til min sønn. Båten er en Steady 260, og motoren er en Mariner 4hk.

 

Lenge siden jeg var borte i påhengere. Jeg har derfor søkt litt på nettet for å finne ut litt om hva slags service, oljeblanding og andre små tips, uten resultat.

 

Plugger, geraolje etc er greit nok, men oljeblandingen vet jeg ikke, aner heller ikke hva slags årsmodell den er. Selger sa 1996, men jeg ønsker å vite nøyaktig i tilfelle delekjøp etc. Eurofritid har lister på ulike motorer for dette. Vet noen om et tilsvarende nettsted for Mariner? Hovedimportørens site hadde ingen opplysninger så langt jeg kunne se.

 

mvh

 

M.

Marna

Link to post
Share on other sites

Søk på "påhenger" i artikkeldatabasen hos BM - Klikk her....

 

Lilleputtene

 

4-HESTERNE - JEVNT LØP!

 

I utgangspunktet skulle det forundre meg voldsomt hvis den skal ha noe annet enn 2% blanding hvis det er snakk om en -96 modell totakter. 2% er ihvertfall ikke for lite. Eventuelt kan det tenkes at den klarer seg med 1%, men det bør i så fall verifiseres først.

 

Har noen artikler om vedlikehold av påhengere, men de ligger hos Batdillerinnen... Hiv inn et innlegg hvis du ikke er i mål etter trådene jeg postet.

 

:drink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...