Bitteliten Startet 23.April.2018 Link til dette innlegget Startet 23.April.2018 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dette på en god måte i overskrift Men jeg skal borre et ca 4 mm hull i en vegg/skott på båten for å trekke en tynn 12 v kabel. Skulle gjerne hatt en pen hylse eller lignende, helst i krom/syrefast å sette i hullet. Jeg ser for meg en tynn hylse med en kappe ut mot veggen. Kan ligne på en slik støttehylse, bare tynnere og "blank" Noen som vet om noe slikt finnes? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Skal hullet til ledningen være 4mm, eller skal hylsa være 4mm utvendig? Hvis jeg skal tenke høyt ville jeg vel hatt litt tykt gods i den hylsa slik at man kan runde av kantene skikkelig i begge ender for å verne ledningen. Det skal vel godt gjøres at du finner ei slik hylse i butikkhyllene som passer akkurat dine mål, men det er jo ikke vanskelig å snurre ut av en dreiebenk Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bitteliten Svart 23.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 (redigert) Innvendig mål til kabel 4 mm. Så 5ish mm hylse? Kan utvide hullet - men da blir det for stort synes designsjefen... Redigert 23.April.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Hvor tykk er veggen? Så plutselig for meg muligheten til å bruke en malje.. den runder jo fint av i begge ender. Men tipper veggen blir for tykk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 (redigert) Veggen er ca 2 cm tykk. Malje er ingen dum tanke Finnes så små maljer? Redigert 23.April.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Hei, jeg prøver å legge inn et bilde, så får vi se om det går bra.. Disse har de på Bauhaus i blank utførelse (ikke messing som vist). Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.