Jump to content

Herder til Jotun Hardtop

Elwaro 9000-87

Recommended Posts

Støpte badeplattform for noen år siden, og malte den med Jotun Hardtop tokomponent toppstrøk. Måtte blande 2 farger for å få riktig farge til båten.

Skal nå flekk litt på plattformen, og har fortsatt komponent A igjen - Fargen som er blandet ferdig, men komponent B herderen er ødelagt.

Jotun har slutte å føre dette produktet, så det blir mye ekstra abeid om jeg ikke få brukt blandingen jeg har stående.

Jotun eller Maritim kan ikke skaffe mer av Hardtop herder.

Noen som har dette stående og kan selge meg en boks (fargen spiller ingen rolle, skal bare ha herderen),

eller vet hvor en kunne få tak i Herder til Jotun Hardtop. Er det noen annen herder som kan brukes?

Alle tips tas imot med takk.

Takk for meldingen, men de hadde ikke herder til denne lenger. Er ikke noe Hardtop AS merke på boksen, bare Hardtop del A og B, men sendte bilde til din venn av boksen, og han mente det var Hardtop AS. men hadde ikke dette inne lenger. Tror eneste mulighet er at noen har en uåpnet boks stående.

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...