Jump to content

Vann inn bak ved aksling, tresnekke


Ellefsen96

Recommended Posts

Hei! 

 

For nøyaktig én uke siden la jeg ut tresnekka mi på vannet. Den tok som forventet inn litt vann, men jeg regnet med at dette skulle trutningen ta seg av. Desverre har det bare blitt verre og nå tar den inn mer vann enn når jeg satt den ut! Undersøket hvor vannet kommer fra og fant ut at alt vannet kommer inn bakerst i båten der akslingen går. Kjøpte en tube fett og klinte rundt hullet, så nå er det midlertidig tett. Spørsmålet mitt er om noen har noe erfaring med dette og eventuelt vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Har en kamerat som kan løfte båten opp i løpet av uka, men da gjelder det å ha alt klart og vite hva jeg må gjøre, for den kan ikke stå i krana så altfor lenge... Legger til en link som viser tydelig hvor vannet kommer ifra. Håper noen har noe tips å komme med. Takk for svar! :) 

 

 

https://m.imgur.com/a/6yMdmuf

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...