perbjorn Startet 24.April.2018 Del på Facebook Startet 24.April.2018 Jeg har en Nimbus 31 C fra 1996 hvor aluminiumsrammen utvendig på styrbord øvre vindu i lugar foran er posnet opp i underkant i den grad at den ikke tetter lenger. Vet noen om det går an å få varmet/banket/presset denne tilbake til sin opprinnelige form og hvor jeg i tilfelle kan få gjort dette i Ålesundsområdet. Det også vært fint med tips om hvor jeg kan få laget eller kjøpt ny ramme. Grunnen til at den er posnet opp antar jeg er at det har vært en liten lekkasje i rammen hvor vann har kommet inn og så frosset og utvidet seg. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 24.April.2018 Del på Facebook Svart 24.April.2018 Nimbus brukte Rutgerson til å levere dette - det finnes helt sikkert fortsatt til salgs hos dem. Se rutgerson.se. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
perbjorn Svart 24.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2018 Sjekket med Rutgerson, men de hadde dessverre ikke dette vinduet, så letingen fortsetter og om noen vet om det går an å få fikset rammen et sted er jo det også et alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 24.April.2018 Del på Facebook Svart 24.April.2018 Har du sjekket på finn.no? Det hender stadig at det selges ubrukte vinduer av ymse slag der. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.