Jump to content

Garmin Etrex Legend C med Bluechart


klikk

Recommended Posts

Hvordan fungerer Bluechart på Garmin Etrex Legend C? http://www.garmin.com//products/etrexLegendc/

 

Det står at det er noen begrensninger på visning av kart. Men hva består disse begrensingene av? Kan den brukes til å navigere gjennom grumsete farvann?

 

Fant forsåvidt svaret, men er det noen som har erfaring med Bluechart på denne GPS'en?

 

 

"Limited capability" may mean that a unit may be able to draw all the map features from the MapSource software, such as roads, lakes, nav-aids, depth contours, wrecks, etc., but the interactive capability of the maps may be limited. For example, you may not be able to "find nearest marinas" or look up additional text about a specific mapping feature.

 

We encourage you to e-mail cartography@garmin.com if you have any questions about the compatibility of certain units and MapSource products.

Redigert av klikk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det vil nok kunne gå, mens som nevnt det er liten skjerm og en mister oversikten....

Har prøvd de i båten selv likte de ikke.... Har valgt og kjøre bluecharten på pcen slik at jeg har STOR skjerm da ser jeg kartet godt selv om jeg steller med annet ombor og lar 3dje styrmann ha ansvaret litt... :cool:

Link to post
Share on other sites

Kan tenke meg at skjermen blir for liten til å være fullverdig plotter ja. Men som ett tillegg til papirkart så må det vel fungere greit? Legend C har litt bredere skjerm enn de tidligere modellene, kanskje det hjelper litt. Har uansett bestilt en slik GPS så får vi se. Har ikke helt bestemt meg for å kjøpe Bluechart kartene,, de koster jo døtte meg over kr.2000,-.

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Hei

Klikk, kjøpte du Bluechart? Hvor? Kr?

 

Sitter i samme situasjon som deg, lurer på å spandere bluechart atlantic på min etrex cx, denne brukes kun i vinterjolla, så til så lite bruk syntes jeg kr. 2000 er mye.

Sikler på MEU041R

Har noen erfaring fra handel av dette i f.eks usa? Kan man f.eks kjøpe noen få enkle kart?

 

Leste ett tidligere innlegg fra Dassic denne, gjelder dette enda Dassic, kan du gi meg en pris?

 

:smiley::smiley:

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...