Lina Startet 25.April.2018 Link til dette innlegget Startet 25.April.2018 Jeg sliter med å få kjørt to kartbrikker samtidig på min Raymarine eS128. Ønsker å få kjørt disse "sømløst". Om jeg setter i en kartbrikker i port 1 og en minnebrikke i port 2 går det greit, men om jeg tar ut minnebrikken og setter i en annen kartbrikker så presenterer maskinen kun kartet som står i Port 2. Er mine forventninger for høye? Lar det seg i det hele tatt gjøre? Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
offpist Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Jeg har ES78 og ES128 og kan ha inn 4 kartbrikker til sammen og alle vises sømløst. Bruker du lighthouse 2 eller 3, hvilken versjon? Sitér dette innlegget Link to post
Lina Svart 26.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Takk for tilsvar. Jeg kjører LightHouse II med firmware ver. 19.03. Jeg har tre kartbrikker. Alle fra Navionics. Kattegat/Skagerrak (2Gb), UK/Ireland (8Gb) og Norway (Large, 8Gb). I tillegg har jeg et SanDisk rent minnekort på 32Gb. Det siste kan jeg være foruten. Ønsket mitt er f.eks å kjøre Norgeskartet i port 1 og UK/Irland i port 2 og at disse kan kjøres sømløst. Ikke tale om det går. Da henter maskinen kartet fra den underste porten. Uansett hvilken brikke som står der. Har prøvd å få både Raymarine No og UK i tale, men de toer sine hender. Jeg er i den situasjonen at jeg har mere penger enn kunnskap. Og jeg er langt fra rik. Slik det ser ut nå må jeg vel inn med Garmin... :( Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.