Jump to content

Raymarine eS128, får ikke kjørt 2 kartbrikker samtidig

Lina

Recommended Posts

Jeg sliter med å få kjørt to kartbrikker samtidig på min Raymarine eS128. Ønsker å få kjørt disse "sømløst".  Om jeg setter i en kartbrikker i port 1 og en minnebrikke i port 2 går det greit, men om jeg tar ut minnebrikken og setter i en annen kartbrikker så presenterer maskinen kun kartet som står i Port 2.  Er mine forventninger for høye? Lar det seg i det hele tatt gjøre? 

Takk for tilsvar. Jeg kjører LightHouse II med firmware ver. 19.03.

Jeg har tre kartbrikker.  Alle fra Navionics.  Kattegat/Skagerrak (2Gb), UK/Ireland (8Gb) og Norway (Large, 8Gb). I tillegg har jeg et SanDisk rent minnekort på 32Gb. Det siste kan jeg være foruten. Ønsket mitt er f.eks å kjøre Norgeskartet i port 1 og UK/Irland i port 2 og at disse kan kjøres sømløst.  Ikke tale om det går. Da henter maskinen kartet fra den underste porten. Uansett hvilken brikke som står der. 

Har prøvd å få både Raymarine No og UK i tale, men de toer sine hender. Jeg er i den situasjonen at jeg har mere penger enn kunnskap. Og jeg er langt fra rik. Slik det ser ut nå må jeg vel inn med Garmin...  :(

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...