Jokis Startet 26.April.2018 Del på Facebook Startet 26.April.2018 (redigert) Hei, har sett på div tråder her inne, men usikker på mitt eget ratt. Det sitter dønn! Ser ut som det er en liten setskrue som løsnes, men den kommer ikke helt ut, den blir sittende fast etter ca 15 omr, noen som vet om den skal helt ut? Er det bare treigt kon og korrosjon? Hva gjør jeg? Poenget er å få litt mindre vinkel på rattet slik at jeg slipper å ha rattet i fanget. Redigert 26.April.2018 av Jokis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.April.2018 Del på Facebook Svart 26.April.2018 Er nok bare at det sitter godt på kon. Sett i senterbolten igjen, ta spenntak i rattet , og gi bolten en skikklig kakk med hammeren så bruker det å komme Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
LuckyFalls Svart 26.April.2018 Del på Facebook Svart 26.April.2018 Alternativt sett på en avdrager. Dette kan skade rattet, men om det skal byttes så funker det bra. Gjorde dette på en eldre Yamarin jeg hadde. Sitér dette innlegget Link to post
Jokis Svart 26.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2018 Kakka litt hardere, da kom den! Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.