BjornK Startet 26.April.2018 Link til dette innlegget Startet 26.April.2018 (redigert) Årets hentetur for meg gikk fra Malmøya i Oslo og til Leangbukta i Asker. Båten er en Skibsplast 665, 2011-modell, med Mercury Verado 150. Endel vind gjorde at jeg valgte å gå tversover fjorden etter å ha passert Nesodden og gå i le av øyene på vestsiden, samt ta sjarmøretappen gjennom Middagsbukta før hjemkomst i Leangbukta. Straks avgang Malmøya : Forlater Malmøya : Sjursøya : Nesodden : Gåsøya : Inn til Middagsbukta - ikke mange å sjarmere her : Hjemmehavn. Se så mye mer fornøyd hun ser ut nå ? Ny eier er ganske fornøyd, han også ? Redigert 26.April.2018 av BjornK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Gratulere! :) Savner å ha daycruiser, hærlig så lenge det ikke regner. Ser fin ut, går den bra? Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 27.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Takk, GunR ! Ja, foreløpig har jeg ingen ting å utsette på hvordan den går. Uvant for meg med utenbords bensinmotor, siden jeg alltid har hatt innenbords diesel (enten med aksel eller drev). Det reagerer kvikkere, så det må jeg venne meg til - selv om jeg skvatt litt på prøveturen Deilig å endelig ha båt igjen etter et år uten... Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 27.April.2018 Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Grattis med ny båt og effektiv hentetur. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
BjornK Svart 27.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Takk skal du ha, Lurvetass ! Sitér dette innlegget Link to post
Kapt Skuteløs Svart 27.April.2018 Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Gratulerer med flott båt, og vellykket hentetur Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 27.April.2018 Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Gratulerer med flott båt! Synd at Skibsplast gikk konkurs. Fin design og god kvalitet. Bare å glede seg til sommeren. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
BjornK Svart 27.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2018 Takk skal dere ha, MagneG og Bergen Dørk ! Og glede seg til sommeren og båtliv er det flere som gjør : Naboen i båthavna kom med båten sin i ettermiddag. Og hun ropte : Nå er vi igang igjen ! Er det ikke HERLIG !!!! Jepp - dette blir bra ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.