Jump to content

Hva heter blokket og hvor kan man kjøpe nye?

ne.andersson

Recommended Posts

God kveld,

Jeg har ikveld demontert 2 stk gamle defekte  blokker som dessverre ledet til litt vannlekkasje i taket over do og kjøkken.

Jeg skal kjøpe nye og montere men hva heter dem og hvor kan den kjøpes? (Har googlet litt og finner noe som heter bryteblokk men den har oftes flere «ruller»)

Noen som vet?

0D65F00E-1BD8-4F19-AF49-95A312132AC3.jpeg.5679dfe3c1cc307a0aae04e72cb75d87.jpeg

Redigert av ne.andersson (see edit history)
Lazyjack skrev 26 minutter siden:

Kinnblokk, fåes i ulike varienter hos alle som selger utstyr til seilbåter. Ikke sikkert du finner maken, produktutviklingen går stadig videre. 

Takk, da blir det en tur på maritim i morgen og kjøpe nye, får håpe den passer noe sånn nær så kanskje jeg ikke må tette alle gamle hull. ?

Redigert av ne.andersson (see edit history)

Takk for alle tips, jeg har sendt han en melding på Finn og spurt om jeg kan få komme forbi og se på hans lager samt sjekket Southern Cross sin hjemmeside, det ser ikke ut til at noen har akkurat maken så her må nå litt hull tetting til.

Følger dermed opp med er siste spørsmål om det, hva mener dere er beste måten å tette gamle hull på i dekket?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...