andreasmj Startet 28.April.2018 Del på Facebook Startet 28.April.2018 (redigert) Hei, Har noen en anbefaling til hvordan jeg får løs dette lokket på dieseltanken? Skruene er skrudd løs men det sitter bom fast. Heller mot å drille hull i midten og dra den ut... Redigert 28.April.2018 av andreasmj *Dieseltank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.April.2018 Del på Facebook Svart 28.April.2018 Sitter fast i tetningsmasse eller pakning. Prøv å skjære rundt med tapetkniv eller sage med pianotråd. Varmelampe vil også mykgjøre tetningsmasse. Sitér dette innlegget Link to post
andreasmj Svart 28.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2018 Takk! Skal prøve litt varme, men kanskje holde varmepistolen unna. Kan fort bli litt vel mye action. Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Hmm, er du sikker på at dette er et løst blindlokk, og ikke bare en blindflens som er sveiset på? Sitér dette innlegget Link to post
andreasmj Svart 29.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2018 Det er jeg ikke sikker på i det heletatt. Kanskje jeg skal få et firma til å montere stigerøret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.