Jump to content

Trenger Navico VHF


gruff

Recommended Posts

Dette inlegget burde vel vært postet under "kjøpes", men prøver her..... I fjor høst kjøpte jeg en brukt VHF av type Navico RT 6500 hos en bekjent. Han hadde nettopp demontert den, og da fungerte den etter sigende fint. Den ble trygt plassert i et skap i entrèen, og tatt frem for en uke siden og behørlig montert.

 

Begavet som jeg er, falt det meg ikke inn å teste den på forhånd. Etter å ha skjært hull i edeltredashbord til noen tusenlapper, ble det uttalt en del ukvemsord da den etter tilkobling ikke virket i det hele tatt. Da jeg åpnet den, var den full av hvit "gugge" tydelig vannskadet og hinsides all reparasjon.

 

Nå er det ikke mangel på både brukte og nye VHF-er å få kjøpt, men så var det dette med hullet i panelet da. Jeg kan nok trikse det til med en plate foran, men det blir liksom ikke like elegant. Så om noen har - eller kjenner til et make apparat, er jeg meget interessert.

Link to post
Share on other sites

Nå er det ikke mangel på både brukte og nye VHF-er å få kjøpt, men så var det dette med hullet i panelet da. Jeg kan nok trikse det til med en plate foran, men det blir liksom ikke like elegant. Så om noen har - eller kjenner til et make apparat, er jeg meget interessert.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Jeg er sikker på at Strømme fører dette merket.

 

Strømme ASA

Nesveien 15 - P.O. Box 31

N-1305 Haslum

 

Phone : +47 67 52 60 60

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...