Bayliner85 Startet 29.April.2018 Del på Facebook Startet 29.April.2018 Hei Tok av drevet idag for belg bytte for første gang, har gjort alt etter boka, men når jeg skulle montere drevet igjen la jeg merke til att girkabelen hadde litt vandring, kunne dra girkabelen inn og ut av hullet den går inni, ca 5 cm vandring, er dette normalt? Rekner med att det skal vere litt slark når drevet skal tilltes opp og ned? Litt redd for att gjennomføringen er øydelagt. Sitér dette innlegget Link to post
kokken Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 Skal ikkje vere vandring inn/ut på strømpe til gearwiren. Enden på gearwiren skal ligge i ei klemme med et lite hakk i og på wiren/strømpa er der en utsparing som dette hakket går ned i (heilt på enden) Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner85 Svart 30.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2018 Takk for svar, men det er der girkabelen går gjennom skroget på båten eg kjenner slark, ikke der kabelen går inni drevet visst du skjønner hva eg mener, alt fungerer som det skal, de er gjennomføringen som går inni i skroget eg er usikker om er skadet Sitér dette innlegget Link to post
kokken Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 Wiren går igjennom en slange som har en gummipropp i enden som tetter rundt strømpa, er normalt at du kan drage kabelen litt inn og ut. Det er viktigt at denne slangen er festet så enden på slangen er over vannlinja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.