Dagfinnr Startet 30.April.2018 Link til dette innlegget Startet 30.April.2018 Har en ny Ibiza 770 Touring, med Suzuki DF300APX motor og Garmin 7412xsv plotter. Har kun visning av bensinnivået på Suzuki-panelet, men ikke på plotteren. - Hvordan får jeg også plotteren til å vise status på gjenværende bensin? - Må jeg oppdatere plotteren hver gang jeg fyller bensin, eller kan den registrere bensinnivået automatisk? - Kan både Suzuki panelet og plotteren være koblet mot samme sensor? Ønsker å kunne se gjenværende L bensin på Garmin didplayet uten å måtte oppdatere manuelt hver gang jeg fyller bensin Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 30.April.2018 Link til dette innlegget Svart 30.April.2018 (redigert) Viser plotteren motordata? Er den koblet på samme NMEA nett som Suzukiinstrumentene? Har selv en Askeladden C75 med DF250AF og får data på Garmin-plotter, men forhandler koblet ikke blotter til NMEA nettet som standard.... Redigert 30.April.2018 av hawthorne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.