Kjellg Startet 1.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2018 Noen som har erfaring med Flataker? Tenkte om litt å få meg ny kalesje til min NB820 Combi og de er visst de eneste som har mal til min båt. I alle fall er den opprinnelige laget der, og for å slippe nye stenger og knapphull hadde det vært greit å bruke dem. Men problemet mitt er at de svarer ikke på Mail. Har sendt 2 Mail men ikke fått svar på noen. Sendte også Mail til Møre Industrisøm og de svarte med en gang men hadde ikke mal til min båt. Hansen har det heller ikke. Link to post
Brigg Svart 1.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Jeg har handlet hos Flataker flere ganger og opplevd god service. Men jeg har ringt, tror dette er beste måten å komme i kontakt med de på. Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
.Snorre Svart 1.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 http://www.haugeprodukter.no sydde ny kalesje til min nb 870. Hadde opprinnelig Flataker kalesje, den nye passet direkte uten å endre på noe... Kanskje de kan hjelpe hvis ikke du får kontakt med Flataker... Link to post
Kjellg Svart 1.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Takk skal dere ha. Da prøver jeg å ringe Flataker. Om det fortsatt er lite respons så kan jeg prøve å kontakte Haugen. Link to post
JRK Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Hei, Fikk byttet vinduer for noen år siden og I år har jeg fått ny kalesje til Viksund 340 fra Flataker og denne passet perfekt. Det er riktig at det er vanskelig å få I gang en dialog via email. (Har en mistnke om at sjefen sjøl er pensjonist, han leser alle mail, men ikke så glad I å svare, men han ringer om noe er uklart), Men det er viktig å få formidlet eksakt hva slags kalesje årsmodell type osv. Ofte endres det på knapper og innfestinger underveis på en og same båtmodell. Hos meg gjorde de også tilpassninger I forhold til solcellepaneler jeg har. Tegnet skisser og sendte på email. Dette ble perfekt. Link to post
Sitrin Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Har selv brukt de og de lager OK produkter, men tilbakemeldinger er de dårlige på enten om de skal ringe tilbake eller svar på e-post. Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Kjellg Svart 2.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Takk skal dere ha, så de er et slikt firma ja. Har heldigvis den originale merkelappen sydd inn i bakkant av kalesjen. Litt uvant at man nå i 2018 må bruke telefon og ikke Mail :) Link to post
Furu Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 De er lager nok markedets beste kalesjer ja,er litt dyrere enn andre ,men å komme i kontakt med de er ikkje så lett. De ringte jo til meg etter ca. To år. Da var det tre år sida dei skulle ha ferdig kalesje til meg.. feks nederste vindu på flataker kalesjer legges utenpå , slik att vindu kommer utenpå og en slipper at dritt samler seg i vindus kant. De lager også klaffer over glidelås og tilpasninger virker de gode på. Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Fortego Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Fikk lagd puter hos dem for noen år siden. Veldig bra produkt, og ikke dyrere enn det jeg ville fått andre steder. Og hyggelige folk. https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Tombåt Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Furu skrev On 2.5.2018 at 16.47: De er lager nok markedets beste kalesjer ja,er litt dyrere enn andre ,men å komme i kontakt med de er ikkje så lett. De ringte jo til meg etter ca. To år. Da var det tre år sida dei skulle ha ferdig kalesje til meg.. feks nederste vindu på flataker kalesjer legges utenpå , slik att vindu kommer utenpå og en slipper at dritt samler seg i vindus kant. De lager også klaffer over glidelås og tilpasninger virker de gode på. Vis hele sitatet Er det noen som ikke lager kalesjer på denne måten? Link to post
TAHA Svart 4.August.2023 Link til dette innlegget Svart 4.August.2023 Vi får ikke kontakt med Flataker annet på tlf til Torgeir Flataker. Ikke på sms, messenger eller mail. Det gjelder for hele firmaet. Vi leverte vår båt til Flataker for ett år siden for å få laget en ny Kalesje, Det skulle ikke ta lang tid sa de. Ca 6 mnd senere fikk vi hentet båten. Designet på kalesjen var ikke topp og den fremre bøyla falt av på første båttur fordi den ikke var festet riktig. Etter dette har ikke Flataker Industustri gjort noe for å rette på problemet og heller svare oss tilbake. Link to post
Vidar F.H. Svart 4.August.2023 Link til dette innlegget Svart 4.August.2023 TAHA skrev On 4.8.2023 at 11.48: Vi får ikke kontakt med Flataker annet på tlf til Torgeir Flataker. Ikke på sms, messenger eller mail. Det gjelder for hele firmaet. Vi leverte vår båt til Flataker for ett år siden for å få laget en ny Kalesje, Det skulle ikke ta lang tid sa de. Ca 6 mnd senere fikk vi hentet båten. Designet på kalesjen var ikke topp og den fremre bøyla falt av på første båttur fordi den ikke var festet riktig. Etter dette har ikke Flataker Industustri gjort noe for å rette på problemet og heller svare oss tilbake. Vis hele sitatet Da bør du kjøre saken inn for forliksrådet. Reklamasjoner og forbrukerkjøpsloven kommer man bare ikke unna. Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Otto R Svart 4.August.2023 Link til dette innlegget Svart 4.August.2023 Jeg har gode erfaringer med de. Jeg fikk sydd en ny liten kalesje til cockpit- den var ok. Jeg har også hatt forseilet til ettersying av sømmer. Jeg leverte og hentet selv da de holder til 20 min. unna Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn