Sollux Startet 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2018 (redigert) Hei, Etter en uke på vannet så jeg ved inspeksjon at det var kommet skvett vann bakkerst i båten under innfestningen til stevnlager. Det kommer inn såpass sent at det ikke er mulig å se nøyaktig hvor. (Mistenker nederste bolt.) Etter 1 uke tok jeg opp 0,5 dl med vann med svamp. Hva sier de med erfaring? Burde jeg få båten opp øyeblikkelig å få det 100% tett? "truttner" tettningen? Prøve å fylle på med litt Tec7 rundt bolten? Eller er dette noe jeg kan holde under oppsyn i løpet av sesongen og overhale ved sesongslutt? Ble mye spørsmål på slutten! ? Råd mottas med glede! ? Redigert 6.Mai.2018 av Sollux (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 0,5dl på en uke var ikke stort. Jeg ville holdt det med oppsikt for å se om det øker noe. Hos meg var det nok å skru til festene, så mulig der holder med et raskt bad med fastnøkkelen. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Høres ut som Tec 7 vil kunne være tilstrekkelig ut sesongen i alle fall. Jeg ville ikke begynt å skru på noe mens båten ligger på vannet.. Sitér dette innlegget Link to post
Sollux Svart 6.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Ser ut som det såvidt pipler inn litt på den nederste bolten. Har sjekker et par ganger i dag når vi var på tur. Har bare kommet en liten skvett på 24 timer. Må ha inn ekspert hjelp til Tec7 liming, er ikke engang i nærheten av å få ned handa! Så har hyra inn kjærringa, går ikke det får guttungen på 6 år hjelpe meg. ? Har håp om å berge meg gjennom sesongen, bare dette ikke plutselig blir verre! ? Var i allefall en flott tur til Merdø utenfor Arendal i dag! ☀️☀️?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.