KIJ Startet 6.Mai.2018 Del på Facebook Startet 6.Mai.2018 Kan man fremdeles kjøpe deler til dynamoer? I tilfelle hvor? Hadde vært greit å fixet orginaldynsmoen for å ha denne i reserve. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Mai.2018 Del på Facebook Svart 6.Mai.2018 Jeg var en tur til Fredrikstad Vikleverksted på fredag og kjøpte ny diodebro og børster til min 20 år gammel Valeo dynamo. Ring dem, 69311590 og oppgi typebetegnelse på dynamoen, så er det godt håp om at de har det du trenger. Verdens mest trivelige folk, eldstemann har drevet verkstedet siden 1949, han har passert 84 år, men sønnen er noen år yngre. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KIJ Svart 6.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2018 Helt utrolig...noen hundre meter fra der jeg vokste opp? Og han driver den dag i dag. Nostalgien trenger på. Takk for hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Mai.2018 Del på Facebook Svart 6.Mai.2018 (redigert) Her noen bilder fra Fredrikstad Vikleverksted, her er en tilbake i tid i mange 10-år! Bilder fra deres egen hjemmeside, herlig sted med pin-up bilder på veggen! Men om det ser rotet ut, så har de kortterminal for betaling, og faktura skives ut helt proff med god printer. Redigert 6.Mai.2018 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KIJ Svart 7.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Et blikk tilbake i tid? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Finnes det virkelig noen som fortsatt vikler på gammelmåten? Jeg er kjempe imponert. Har snakket med noen som går eller har gått elektro de siste årene men de hører bare om det i teorien, de får aldri prøvd det i praksis. Slike verksteder bør man bruke og ta vare på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.