KIJ Startet 7.Mai.2018 Del på Facebook Startet 7.Mai.2018 Har kjøpt ny dynamo til VP41. Den nye har kun enkel reimskive og jeg vil bytte til dobbel. MEN hvordan får jeg av reimskiven? Alt går jo rundt og dynamoen tåler vel ikke skrustikke eller lign?? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Slagtrekker, eller muttertrekker om du vil pleier være greit til å løsne slikt med. Holder reimskive igjen med hånden og så etpar sjokk med trekkeren. Kan jo være en fordel å ha på en hanske da. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Eg har løyst eit par slike skiver ved å holda reimskiva i ei stor rørtang mens mutteren blei løyst. Ellers so bør det ogso gå an å løysa den mutteren før reima blir demontert, då skulle der vera mothold nok. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 7.Mai.2018 Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 Gå rett for mutter trekker som Marius foreslår over.. alt annet blir bare vanskelig og du risikerer ødelegge noe. Sitér dette innlegget Link to post
KIJ Svart 7.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2018 ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.