riskyrasmussen Startet 8.Mai.2018 Del på Facebook Startet 8.Mai.2018 Hei! Ser ut til at det endelig blir båthandel på meg (etter MYE vurdering frem og tilbake). Så var det dette med frakt da. Båten skal fraktes fra Oksenøya Marina til Namsos/Rørvik. Selger er en svært voksen mann (76), og ser litt mørkt på dette med å avlere en båt til fraktselskap på egen hånd. Altså, trenger litt info om hvordan dette fungerer i praksis, og ikke minst hvilket selskap man bør benytte :) Har så vidt snakket med Scan Shipping, men tviler på at de "svinger innom" oksenøya og plukker opp en båt der ;) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 (redigert) Ulvan Rederi driver og med slik frakt ...er flere her inne som har benyttet de Kristian With seiler 16 dagers rundturer mellom Moss og Tromsø. http://www.ulvan-rederi.no/vare-tjenester Redigert 8.Mai.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Eureka Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Lurt å skrive hva slags båt det er snakk om. ? gratulerer med båt Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 10.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2018 Båten er en Albin Wicabo 36. Transport er fikset, og båten er straks underveis nordover. Veldig spent mottaker her oppe i Namsos :) Sitér dette innlegget Link to post
gt19 Svart 10.Mai.2018 Del på Facebook Svart 10.Mai.2018 Gratulerer med båt? Får jeg spørre om hvor du har ordnet frakt, og gjerne fortelle til hvilken pris Sitér dette innlegget Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI Link to post
riskyrasmussen Svart 10.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2018 Det ble Scan Shipping. Sjekket pris med 2 selskaper, og de var noe rimelige, og kjørte i tillegg helt inn til Namsos til det lokale sagbruket som tilfeldigvis skulle ha noe varer levert. Veldig god service vil jeg si. De skal ta bilder av båten når den er lastet opp, slik at jeg er forberedt på status av sink-anoder etc (kjøpt usett). Frua her termin i dag også, så her blir det noe forandringer fremover ;) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Mai.2018 Del på Facebook Svart 10.Mai.2018 riskyrasmussen skrev 38 minutter siden: Det ble Scan Shipping. Sjekket pris med 2 selskaper, og de var noe rimelige, og kjørte i tillegg helt inn til Namsos til det lokale sagbruket som tilfeldigvis skulle ha noe varer levert. Veldig god service vil jeg si. De skal ta bilder av båten når den er lastet opp, slik at jeg er forberedt på status av sink-anoder etc (kjøpt usett). Frua her termin i dag også, så her blir det noe forandringer fremover ;) Store ting på gang hos deg ja, med kona sin termin og ny båt. Lykke til med resultatet av terminen så får båt være båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.