Jump to content

Båtfrakt fra Oslo til Namsos

riskyrasmussen

Recommended Posts

Hei! 

Ser ut til at det endelig blir båthandel på meg (etter MYE vurdering frem og tilbake).

Så var det dette med frakt da. Båten skal fraktes fra Oksenøya Marina til Namsos/Rørvik.

Selger er en svært voksen mann (76), og ser litt mørkt på dette med å avlere en båt til fraktselskap på egen hånd.

Altså, trenger litt info om hvordan dette fungerer i praksis, og ikke minst hvilket selskap man bør benytte :)

Har så vidt snakket med Scan Shipping, men tviler på at de "svinger innom" oksenøya og plukker opp en båt der ;)

Det ble Scan Shipping. Sjekket pris med 2 selskaper, og de var noe rimelige, og kjørte i tillegg helt inn til Namsos til det lokale sagbruket som tilfeldigvis skulle ha noe varer levert.

Veldig god service vil jeg si. De skal ta bilder av båten når den er lastet opp, slik at jeg er forberedt på status av sink-anoder etc (kjøpt usett).

Frua her termin i dag også, så her blir det noe forandringer fremover ;)

riskyrasmussen skrev 38 minutter siden:

Det ble Scan Shipping. Sjekket pris med 2 selskaper, og de var noe rimelige, og kjørte i tillegg helt inn til Namsos til det lokale sagbruket som tilfeldigvis skulle ha noe varer levert.

Veldig god service vil jeg si. De skal ta bilder av båten når den er lastet opp, slik at jeg er forberedt på status av sink-anoder etc (kjøpt usett).

Frua her termin i dag også, så her blir det noe forandringer fremover ;)

Store ting på gang hos deg ja, med kona sin termin og ny båt. Lykke til med resultatet av terminen så får båt være båt :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...