Skrujeden Startet 9.Mai.2018 Del på Facebook Startet 9.Mai.2018 Hei. Jeg lurer på å trekke om putene mine o balticen vår fra skai til nirox. Sålangt har jeg fått pris på 30k og da består arbeidet av ca 15 -17 000kr. Dette synes jeg er for dyrt, har trekt om puter tidligere men da brukte jeg mikrofiberstoff fra stoff og stil. Det ble greit, men det er nok litt mer jobb med den L-sifaen jeg har nå. I tilleg er fallhøyden mye større med meterpris på ca tusen opp mot tidligere 150kr. Mye av putene er stiftet på plater så det er egentlig ikke mye søm detcer snakk om, men alle ommrådene som er trukket inn i eks førerstolen vet jeg ikke hvordan lagrs. Er det noen som har erfaring med sying av nirox puter? Hvordan er det å sy på en vanlig symaskin? Noe en burde tenke på? Sitér dette innlegget Link to post
viktor Svart 5.Juli.2018 Del på Facebook Svart 5.Juli.2018 Hei Jeg fikk mine sydd om i år, har riktig nok byssa ute så ble ikke like mye å sy om som hos deg. Har dobbel fører stol. Det ble byttet ut alle tre platene etter fylt med skumgummi. Jeg betalte 19000 for arbeid og alt produkt. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 6.Juli.2018 Del på Facebook Svart 6.Juli.2018 Hvor mye koster nye fra Scand eller fra de som produserer nye? En kjenning byttet i sin båt(ikke scand) og der var prisforskjellen svært liten. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.