Willa Startet 9.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2018 (redigert) Noen som vet hvordan man får GPS fart fra SIMRAD NSS EVO2 12 til Mercury Smartcraft knopmåler? Har prøvd de fleste innstillinger men får det ikke til. Det er to instrument - turteller og knopmåler. Turteller fungerer som den skal men knopmåler er helt død. Det er en Mercury 350 Verado 2017 modell som instrumentene hører til og koblet til SIMRADEN via gateway. Hvis jeg har forstått det rett så er knopmåler kun en slave av turteller men det er helt dødt i knopmåler utover det at det finnes defaultverdier i displayet. Selve knopmåleren beveger seg ikke. Noen som kan hjelpe? Redigert 9.Mai.2018 av Willa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 10.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 (redigert) Ja dette har eg gjort. Oppskrift ligger her: http://www.veradoclub.com/index.php?PHPSESSID=6q7vdk5ad8fk9kk9m0fmmsudo4&topic=520.0 Det var meget lett. Men du må sette smartcraft til å bruke gps som fartsmåler. Alt står på den siden. Bare dobbeltsjekke om dette er likt på den nye modellen du har. Du har nok en helt annen versjon av smartcraft enn eg har. Redigert 10.Mai.2018 av Joltus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Willa Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Flott - tusen takk for info. Jeg skal se på oppsettet ila uken? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.