Fred89 Startet 9.Mai.2018 Del på Facebook Startet 9.Mai.2018 Emnetittel sier vel det meste, gjengene som er nederst i stigen er ødelagt og dette er rustfritt stål ser det ut som da er det vel ikke så godt og gjenge opp igjen, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny stige til den? Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 1.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2018 opp Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Ta en tlf til askeladden og spør. De har en del deler liggende til utgåtte modeller, og prisene er ok, ihvertfall på det jeg har kjøpt der... Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 1.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2018 Mort1 skrev 1 time siden: Ta en tlf til askeladden og spør. De har en del deler liggende til utgåtte modeller, og prisene er ok, ihvertfall på det jeg har kjøpt der... Takk for svar, det hadde jeg ikke tenkt på, jeg var nære på og bare bestille en «uoriginal» stige fra. Maritim.no, men skal sjekke med Askeladden først :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.