Jump to content

Nå har jeg kjøpt "ny" båt


Avmønstret4

Recommended Posts

Har hatt store abstinenser siden mandag :cryin:

Men det tok heldigvis ikke mer enn en uke før "ny" båt var innkjøpt. (1980)

Fant fort ut at båten som passet oss best i forhold til pris og plass var en Tresfjord 28.

Etter å ha sett på 3 eksemplarer i ulik forfatning, ble det klaff med den 4.

Var i Fredrikstad igår for besiktigelse, og på forhånd viste jeg at kalesje var i dårlig forfatning men at båten skulle være bra.

Og det stemte så etter en prøvetur så ble det forhandlinger og det tok ikke lang tid før vi var enig :cheers: .

Båten var utstyrt med en standard perkins 4108 som knegget igang umiddelbart, uten gløding :yesnod:

Så til torsdag skal den hentes og det blir vel en titt på Cutty Shark tall ships race som er der da.

Det som er litt artig er at eieren har hatt båten i 20 år og han kjøpte den av første eier som hadde båten i Drammen.........

Mvh

Link to post
Share on other sites

Fant fort ut at båten som passet oss best i forhold til pris og plass var en Tresfjord 28.

Hei, gratulerer med "ny" båt. Jeg har en Tresfjord 28 selv og er nyskjerrig på hvordan den så ut og hva du måtte gi for den. Ligger salgsoppgaven på nett ennå ?

 

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Gratulerer, firefighter! Skikkelig båt det der - ser ryddig og ren ut også!

 

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...