Subsea79 Startet 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2018 Hei alle. Når jeg kjører meg høgt turtall på min Honda BF150 får jeg etter hvert en temperatur på over 100C. Jeg har hatt den maks opp i 103-104C, men den var da stigende, selv om den "flatet" litt ut (vedlagt bilde). Kan dette stemme? Tidligere eier sa den alltid hadde vært slik. Når den har vært inne til service, så har de lest av 0 alarmer på høg temp fra ECU. Det er alarmer for både det ene og andre på denne, og har aldri fått utløst noen av disse. Målingene er lest av fra plotter (NMEA 2000?). Det jeg er usikker på er hvilken motortemperatur som leses av (Kjølevann, Olje, blokk), og om det er noen av disse som kan ha så høg temp. Finner ikke ut av dette i manualer og google søk. Noen her inne som kan bidra med litt synsing? Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.