sajakobsen Startet 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2018 Hallo. Jeg har en volvo penta ad31 med 290dp . Jeg får ikke fullt turtall på motoren. Ved fullt pådrag med belastning får jeg kun 2700 rpm, var 3900 ifg tidligere eier. Uten belastning, får jeg 3900rpm. Nye dieselfilter og luftfilter. Tank, dieselslanger og rør er rengjort. Motoren har fin gange, ingen ulyder. Ingen olje lekkasje. Bruker ikke olje. Har tatt ut turbo,ikke mye slakke i (opplagring).Ingen skade på blad(turbiner). Noen som vet hva som er galt? Hva bør jeg sjekke videre? Tips/ råd mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 Hei! Skrog og propell er ok? Sitér dette innlegget Link to post
sajakobsen Svart 11.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 Originale propeller og ny pusset skrog. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 Hei igjen! Jeg kjenner ikke AD31 så godt, men det vel ladeluftkjøler på den. Sjekk at slanger/rør er hele mellom turbo og ladeluft og dra til slangeklemmer skikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
FestinaLente Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Fant du ut hva problemet var ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.