Broiler1 Startet 13.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2018 Hei. Jeg skal montere et bravo drev og transom på båten, og nå som det er demontert så lurer jeg på å sette inn ekstra smørenippler. Er det noen som har gjort dette før og kan anbefale hvor? Har lagt med noen bilder med pil hvor jeg tenker å sette inn. Vil og ha en kanal inn til overkanten av simmer-ring. Tips og triks tas i mot med stor takk? Sitér dette innlegget Link to post
Broiler1 Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Ingen som har gjort dette før? ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Sikkert mange som har det, jeg hadde det selv på forrige båten min Bravo 2, men det var ikke jeg som gjorde jobben... Et Mercruiser verksted kan helt sikkert fortelle deg hvordan... Sitér dette innlegget Link to post
Broiler1 Svart 15.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Da skal jeg stikke innom et båt verksted å høre ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.