kango Startet 14.Mai.2018 Del på Facebook Startet 14.Mai.2018 hvor kan jeg få kjøpt deler til trusther QL bp300 jeg trenger Drive kit 41100664. eller om noen vet hvor jeg kan få tak i ett nytt gir hus. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 (redigert) Jeg bestilte til min BP 800 på marinepartsexpress se om du finner delene du trenger her. http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schematics/ Redigert 14.Mai.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kango Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 ja et er nok riktig men QL har gått ot av produksjon og de lager ikke flere reservedeler. det er problemet. jeg har søkt over hele verden men finner ingen som sitter på reservedeler. derfor lurer jeg på om det er noen som har deler liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.