Goodspeed Startet 14.Mai.2018 Del på Facebook Startet 14.Mai.2018 Ref tidligere tråd fikk jeg omsider løs og skiftet Varmeelement i VV-berederen min. Til alt hell ser det nå ut til å virke uten noen lekkasjer. Jeg måtte jo løsne alt av ledninger og sikringer for å få det løs, men fikk satt alt tilbake i den stand det stod før jeg løsnet. (Håper jeg). Det som nå slo meg er om jeg utilsiktet kan ha slått av eller koblet ut denne sikringen som sørger for at det ikke skal overopphetes? Alt er jo satt i sammen som før men jeg vet ikke hvordan jeg kan sjekke dette. Om det i det hele tatt er fysisk mulig, mulig den sikringen/ventilen sitter en helt annen plass eller har en annen sensor? Noen som vet? Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Goodspeed Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Noen bilder fra forrige tråd som viser oppsettet Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Dinamo Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Du har ei stripe med - eg trur der må vera tre - runde greier med to ledninger i kvar, øverst i det nederste bildet. Dette er termostater, og eg reknar med at der er ein arbeidstermostat og to sikringstermostater. Midt i - antagelig to av desse - er der ein tynn knapp, kanskje berre 2 - 4 mm dia. trykk på desse, sjå om du kan høre / føle / kjenne eit klikk i minst ein av dei, i so fall har du reset. Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Ja, stemmer det, det er noen små knapper på disse tre runde hodene som jeg har trykket inn. Så da er det jo disse. Men hvordan får disse målt om vannet er for varmt? Måler de rett og slett temperaturen på utenpå selve kolben? Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.