maki86 Startet 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2018 Hei. Jeg har to luker i cockpit på en maxi77 som gulner. Prøvde å polere de, men fikk inntrykk av at det gule kom tydeligere frem. Trolig fra glassfiber under? Er det noen som har tips på hva jeg bør gjøre for å få de hvit igjen? Ja vet jeg kan kjøpe nye, men hadde håpet å slippe å bruke 3-4000 pr luke. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 (redigert) Maling ? -eller syntetisk teak mulig det er sparkel, det gule Redigert 17.Mai.2018 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Det enkleste er maling. Gå i så fall for en som er holdbar. Tokomponent hvis du får tak i. Alternativet er å dekke med noe. Flexi-teak eller noe annet. Er dette de originale lukene? Jeg kan ikke huske at lukene på den Maxi 77’en som jeg eide så sånn ut... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Maika Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Jeg kjøpte en ny original luke til en Maxi 68 for lenge siden, og den hadde naturligvis ikke samme gulne farge som resten av cockpiten, så ny luke er ikke nødvendigvis heller løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Jeg ville også ha malt lukene, og siden der er vanskelig å treffe rette farge hvorfor ikke gå for en helt annen farge.. feks postkasse rød. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.