Sjøgutt Startet 17.Mai.2018 Del på Facebook Startet 17.Mai.2018 Spørsmål ang ett Yanmardrev, ZT 350. 2010 mod, kun gått 200 timer. Er i forhandlinger med ny bruktbåt der det sitter en Yanmar 6BY 3 220 hk 2010 mod. På denne sitter det ett yanmardrev som kløtsjen er gåent på. Har vært i kontakt med flere båtverksteder her i Trondheimsområdet som er forhandlere av Yanmar. Når jeg spør om pris på bytte av kløtsjen så blir de svar skyldig liksom, helvetes vrient å få svar i det hele tatt. Dette har pågått i 3 uker nå. De har alle fått data på motor og drev. Er det noen her på Båtplassen som har god peiling på dette drevet? Er det komplisert å skifte eller er det inkompetanse ute å går? Og hva angår pris på deler etc skulle ikke være så vanskelig å finne ut? Setter stor pris på om noen kunne hjelpe meg med mitt problem. Synsere trenger ikke komme med innlegg om de ikke har noe vettug å komme med??. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 17.Mai.2018 Del på Facebook Svart 17.Mai.2018 Litt synser, men forsøker meg likevel.. ? Dette er vel et Bravo 3 drev i forkleding, så ville tatt kontakt med nærmeste større Mercruiser forhandeler som har peil og hørt med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgutt Svart 19.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2018 Førstefender skrev On 17.5.2018 at 21.53: Litt synser, men forsøker meg likevel.. ? Dette er vel et Bravo 3 drev i forkleding, så ville tatt kontakt med nærmeste større Mercruiser forhandeler som har peil og hørt med dem. Veldig ulikt inni faktisk, dette har kløts. Det de har felles er transom etc. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgutt Svart 19.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2018 Har fått svar fra en ett av verkstedene og det er dyrt å være kar, ca 27000 bare for trykkplaten med mva og jobb.+++ om det er mere som er gåent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.