Jump to content

Vil Simrad svinger fungere med Lowrance Elite ekkolodd?

Sameiet

Recommended Posts

• Hei har tidligere brukt en Simrad kartplotter med svinger som har fungert perfekt.

Da Simraden kuttet i fjor kjøpte jeg en Lowrance Elite som skulle ha bedre ekkolodd funksjon. Jeg fikk med en overgangsledning fra den gamle svingeren.

Svingeren står limt innvendig i båten. Har ikke fått sørlig nytte av ekkoloddet etter bytte til Lowrance. Mister forbindelsen og dybde står ofte på 0 M.

Kan heller ikke finne særlig fisk da det er svært ustabilt.

Noen som kan gi råd?

Kommentar fra moderator:
    Tittel redigert, var "Svinger". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.

Utdrag:
    • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
    • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
    • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

Spørs nok hvor gammel den svinger er. Men nyere utgaver bør gå overens mellom disse ja, ut ifra det jeg fikk høre hos forhandler.

Men har du vært inne å velge svinger under innstillinger? Er ikke sikkert det er rette som er valgt, å da kan det fort bli problemer ja.

Hvilken svinger er det som står i båten?

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...