T0ocx Startet 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2018 (redigert) Hei. jeg har en selco 18 CC ombygd til HT. jeg har ikke stort elektrisk anlegg ombord men lurer på hvilket batteri jeg skal velge. (må jeg ha to? Et til start og et til forbruk?) det er en 1990 mod 90hk yamaha 2t motor, fire lanterner og ekkolodd/plotter. det er egentlig alt det elektriske ombord. det står et 45AH batteri i båten idag, vil dette være nok til å starte og drive alt eller trenger jeg større batteri? Evt. 2? Redigert 18.Mai.2018 av T0ocx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette bør være nok. Lanterner og ekkolodd er jo utstyr som brukes under fart, og da har du jo lading. Så lenge du ikke ligger fortøyd og bruker strøm, skulle du ikke trenge mer enn dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.