J.a.k Startet 20.Mai.2018 Del på Facebook Startet 20.Mai.2018 Hei... Vannpumpen i min volvo aq170 ble defekt...oppdaget ikke dette før vi var iland etter en 1timers båttur..så da at reimen var hoppet av løpehjulene...byttet vannpumpa etter noen dager og oppdager da at det desverre også var vann i olja :( noen ideer hva dette skyldest??? Toppakkning? Demonterte sjøvannspumpa og konstaterte med defekt gummiring/foring rundt aksel i pumpa...er dette noe som gjør at det blir "kastet"sjøvann i motor?? La merke til høy temperatur på siste båttur...tok det deretter rolig inn til båthavna...temperaturen steg aldri til max... Hvor starter jeg/hva gjør jeg? Som sagt ...vann i olja :(. Takker for tips/svar Sitér dette innlegget Link to post
J.a.k Svart 20.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2018 Ingen ??? :) Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 20.Mai.2018 Del på Facebook Svart 20.Mai.2018 Det kan henge sammen med dårlig emnetittel som er regelen her. (altså at ingen gidder å sjekke tråden hvis trådstarter ikke gidder forklare saken i tittel) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.