sgullak Startet 20.Mai.2018 Del på Facebook Startet 20.Mai.2018 Når jeg skulle sjøsette båten i vår fungerte ikke tiltsensoren. Da jeg skulle ta den ut var den helt oppeiret. Tok ut sensoren, det jeg fikk ut og tenkte bare å få tak i ny. Men etter å ha kjørt litt uten sensor oppdager jeg att det kommer inn vann her. (Now som sikkert er grunn til at den gamle røk) Noen som har noe tips anng dette?? Hva kan det komme av? Skal det sitte noe pakning eller membran her? Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 20.Mai.2018 Del på Facebook Svart 20.Mai.2018 Tiltsensoren blir drevet av ett tannhjul med lang aksling. Det sitter en liten leppepakning i bunnen av akslingen, like over tannhjulet, samt en o-ring lengre opp på akslingen. Lurer også på om ikke det er en o-ring rundt selve sensoren? (Husker ikke helt) Tror jeg ville tatt av drevet, vippet styrehjelmen forrover og lirket ut tannhjulet for å se på tilstanden til leppepakningen og o-ringen på akslingen fra tannhjulet. Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 20.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2018 Aha var det jeg hadde håpt jeg skulle slippe å ta opp båten. Men da har jeg vel ikke noe valg.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.