hentor Startet 21.Mai.2018 Del på Facebook Startet 21.Mai.2018 Hei, har en eldre Fjord 24 Weekender. Flott båt, ny sesong? Har slitt med å få tak i korrekt type hetter til innredningsskruer, hvit. Trenger de med lang stuss for flatspor med forsenkning senter, se bilde. Anyone? Må jeg velge nye skruer (stjerne?) og nye hetter med mye kortere stuss? Disse hetter passer ikke i mine eksisterende skruer. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 21.Mai.2018 Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 Kan dette være det du ser etter? https://nettbutikk.wuerth.no/festemidler/byggskruer/pynteknapper-1 Sitér dette innlegget Link to post
hentor Svart 21.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 Ja, det tør jeg påstå, mange takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Kayb Svart 21.Mai.2018 Del på Facebook Svart 21.Mai.2018 Bygg butikker har også av denne sorten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.